Λίγο πριν την απονομή των Effie Awards 2024, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communications Partner, Γιάννης Δέτσης έδωσε συνέντευξη στο OneMan, όπου μίλησε για τη σημασία των βραβείων στην ελληνική αγορά, καθώς και για το τι σημαίνει επιτυχημένη καμπάνια στην Ελλάδα του 2024.
Η απονομή των φετινών βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Ιουλίου και ώρα 20.00, στο χώρο Prive, της Λίμνης Βουλιαγμένης και ο Γιάννης Δέτσης συμμετέχει ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Awards 2024.
«Η ιδέα είναι σημαντική, αποτελεί τη ραχοκοκαλιά κάθε επιτυχημένης καμπάνιας και η σημασία της, μάλιστα, έχει αναβαθμιστεί σε μια εποχή που οι καταναλωτές βομβαρδίζονται καταιγιστικά με περιεχόμενο και η προσοχή τους συρρικνώνεται διαρκώς. Δεν πρέπει, ωστόσο, να ξεχνάμε ότι η ιδέα είναι το μέσο, όχι αυτοσκοπός, είναι το όχημα για να μεταφέρεις στο κοινό ένα μήνυμα που θα το παρακινήσει σε μια επιθυμητή δράση – να αγοράσει ένα προϊόν, να κάνει μια συγκεκριμένη επιλογή κ.ο.κ.» εξήγησε ο κ. Δέτσης στη συνέντευξή του στο OneMan.
Υποστήριξε επίσης, ότι για να ξεχωρίσει μια διαφημιστική καμπάνια το 2024, πρέπει να έχει στρατηγική, ξεκάθαρους στόχους και σαφές μήνυμα, το οποίο θα υπηρετείται με συνοχή σε όλες τις πλατφόρμες και τα μέσα. «Από την εμπειρία μου, αυτό δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς ομαδική δουλειά και αρμονική συνεργασία όλων των τμημάτων – client, δημιουργικό, παραγωγή, media, και όχι μόνο», τόνισε, ενώ συμπλήρωσε ότι για να εξασφαλίσει μια καμπάνια την επιτυχία είναι σημαντική και η δημιουργική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.