Με κεντρικό μήνυμα «Επένδυσε σήμερα στο δικό σου αύριο!», η πρώτη εκστρατεία επικοινωνίας του Ταμείου Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), την οποία επιμελήθηκε η Choose σε συνεργασία με την Stratcom, βρίσκεται στον «αέρα».
Η καμπάνια απευθύνεται στη νέα γενιά εργαζομένων και στόχος της είναι να τους ενημερώσει για τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα της κεφαλαιοποιητικής επικουρικής ασφάλισης.
Συγκεκριμένα, παρουσιάζει τα στοιχεία που διαφοροποιούν το νέο σύστημα, προς όφελος των νέων ασφαλισμένων, όπως είναι η κρατική εγγύηση των εισφορών και η προοπτική για υψηλότερες επικουρικές συντάξεις, η δημιουργία του «ατομικού κουμπαρά» για την αποταμίευση των εισφορών επικουρικής ασφάλισης, και η δυνατότητα για συνεχή και πλήρη έλεγχο του ατομικού λογαριασμού μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής myTEKA.
Ο δημιουργικός σχεδιασμός της καμπάνιας εστιάζει στα πρόσωπα των τριών νεαρών πρωταγωνιστών της, τα οποία κερδίζουν το ενδιαφέρον του κοινού, με τη φρεσκάδα και τη ζωντάνια τους.
Η καμπάνια «παίζει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, websites, Google & SoMe. Το video προβλήθηκε για πρώτη φορά στην επετειακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) στις 13 Μαρτίου, από τη Choose και τη Stratcom.
Δείτε το σχετικό άρθρο: https://fb.watch/tuTW6lqfU3/
Δείτε το σχετικό άρθρο: https://marketingweek.gr/ston-aera-i-proti-kabania-epikoinonias-tou-teka-apo-ti-choose/