Η Black Friday digital καμπάνια που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε για το Φυσικό Αέριο έγινε επίσημο Rakuten Viber Case Study!

Η συνεργασία της Choose με το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειαςγια τη Black Fridayόχι μόνο ξεχώρισε για τη δημιουργικότητα και τη στρατηγική της, αλλά αναγνωρίστηκε διεθνώς, καθώς αποτέλεσε επίσημο Rakuten Viber Case Study!

H καμπάνια πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα:

  • 2.53% CTR — 28% πάνω από τον μέσο όρο της ελληνικής αγοράς
  • 1.8 εκατ.+ impressions
  • 46.000+ clicks

Η προσέγγισή μας ήταν ξεκάθαρα performance-driven και η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί για εμάς μία ακόμη επιβεβαίωση της δύναμης της στρατηγικής σκέψης, της σωστής συνεργασίας με τον πελάτη και της σημασίας του να δημιουργούμε ξεχωριστές καμπάνιες που φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η καμπάνια με τίτλο «Blue Friday» δεν περιορίστηκε μόνο στο digital κομμάτι — περιλάμβανε επίσης τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media και λοιπές αναφορές.