Πώς θα μπορούσε το AI, η Τεχνητή Νοημοσύνη δηλαδή, να βοηθήσει τον ελληνικό τουρισμό; Τι είδους εφαρμογές θέλουν οι επισκέπτες στη χώρα μας;
Σε αυτά τα καίρια ερωτήματα έρχεται να δώσει απαντήσεις η πρόσφατη έρευνα της Choose, η οποία θέλησε να εξερευνήσει τις διαστάσεις που μπορεί να λάβει η τουριστική εμπειρία με τη χρήση του AI.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε πέντε από τις μεγαλύτερες αγορές προσέλκυσης τουριστών προς την Ελλάδα (Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ και Γερμανία) με τη συμμετοχή ανθρώπων που έχουν επισκεφτεί ή εκδηλώνουν την πρόθεση να επισκεφτούν στο άμεσο μέλλον τη χώρα για τις διακοπές τους, έδειξε ότι η πλειονότητα των ερωτηθέντων (60%) είναι πρόθυμη να χρησιμοποιήσει εφαρμογές και εργαλεία που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη, τόσο για να σχεδιάσει το ταξίδι του, όσο και κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Ελλάδα.
Μέσω της ανάλυσης μεγάλων δεδομένων, οι αλγόριθμοι διακρίνουν μοτίβα και τάσεις, επιτρέποντάς μας να προσφέρουμε εξατομικευμένες προτάσεις, οι οποίες ανοίγουν νέους ορίζοντες στα όσα γνωρίζαμε έως τώρα.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε πέντε από τις μεγαλύτερες αγορές προσέλκυσης τουριστών προς την Ελλάδα (Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ και Γερμανία) με τη συμμετοχή ανθρώπων που έχουν επισκεφτεί ή εκδηλώνουν την πρόθεση να επισκεφτούν στο άμεσο μέλλον τη χώρα για τις διακοπές τους, έδειξε ότι το 64,5% είναι εξοικειωμένο με την έννοια της τεχνητής νοημοσύνης. Μάλιστα, το 60% εξέφρασε την προθυμία του να χρησιμοποιήσει εφαρμογές και εργαλεία που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη, τόσο για να σχεδιάσει το ταξίδι του, όσο και κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Ελλάδα.
Με τον τρόπο αυτό, το AI (Artificial Intelligence), και ακόμη περισσότερο το GenAI (παραγωγική τεχνητή) νοημοσύνη θα μπορούσε να εξελιχθεί σε απρόσμενο «σύμμαχο» στην προσπάθεια ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας.
Για να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα της Choose, πατήστε ΕΔΩ.