Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ /

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ / 1555

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, αρμόδιο για τις εργασιακές σχέσεις, την απασχόληση, την κοινωνική ασφάλιση, την κοινωνική αλληλεγγύη, τη δημογραφική πολιτική και την ισότητα των φύλων, ήταν στην πρώτη γραμμή των καταγγελιών των πολιτών προς τον Έλληνα Διαμεσολαβητή όσον αφορά την εξυπηρέτηση. Επίσης, η εξάπλωση και η διάρκεια της πανδημίας COVID-19 δημιούργησε μια πρωτοφανή κατάσταση, καθιστώντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση επιτακτική ανάγκη για την αποφυγή της εξάπλωσης του ιού. Για κάθε ζήτημα, ο πολίτης είχε διαφορετικά σημεία επαφής και δεν υπήρχε λεπτομερής καταγραφή και παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματός του, με τις τεχνικές δυνατότητες των υφιστάμενων δομών πληροφόρησης και επικοινωνίας με το κοινό να είναι περιορισμένες.

 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Συγκεντρώσαμε όλα τα διάσπαρτα κανάλια επικοινωνίας του Υπουργείου σε ένα ενιαίο πολυκαναλικό σημείο επαφής, το 1555 και βοηθήσαμε το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και τους εποπτευόμενους φορείς του να βελτιώσουν τη συνολική ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εμπειρία εξυπηρέτησης των πολιτών. Καθοδηγήσαμε το Υπουργείο και τους φορείς του σε όλη τη διαδικασία διαχείρισης αλλαγών και μέσω της μοντελοποίησης λειτουργικών διαδικασιών και ροών εργασιών. Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing.

Με βασικό insight ότι η εξυπηρέτηση του πολίτη πρέπει να είναι απλή υπόθεση και όχι ταλαιπωρία διαδώσαμε το μήνυμα «Τώρα, στο 1555, κάθε ζήτημα ασφάλισης, εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων είναι απλό και εύκολο να λυθεί». Παρουσιάσαμε το πρόβλημα και τη λύση. Πετύχαμε δέσμευση και δείξαμε ότι το Υπουργείο έχει ρόλο και είναι κοντά στους πολίτες.

Η καμπάνια επικοινωνίας αναπτύχθηκε σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπο και διαδίκτυο με πλήθος ενημερωτικών advertorials με χρήσιμες πληροφορίες και απαντήσεις του 1555 για κρίσιμα θέματα των φορέων.

 

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

1555 και 1555.gov.gr έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης του πολίτη, ξεπερνώντας τα 10 εκατομμύρια κλήσεις και 60.000 διαδικτυακά εισιτήρια. Το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, γεγονός που υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθήθηκαν. Εδώ μπορείτε να δείτε τις μετρήσεις: https://1555.gov.gr/to-1555-insights/

Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του 1555, οι διαδικασίες παρακολουθούνται για συνεχή βελτιστοποίηση και υπάρχει συνεχής ενσωμάτωση νέων θεμάτων και διαδικασιών πληροφόρησης. Το 1555 εξελίσσεται τώρα, με την προσθήκη νέων υπηρεσιών για μια πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

 

ΒΡΑΒΕΙΑ

Διπλή βράβευση για το 1555 στα ΔΕΗ BITE Awards 2023:

• Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Εφαρμογές/Υπηρεσίες για τη Δημόσια Διοίκηση και
• Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία Κεντρική Δημόσια Διοίκηση.

https://1555.gov.gr/2023/11/01/dipli-vravefsi-gia-to-1555-sta-dei-bite-awards-2023/

Πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς

https://1555.gov.gr/2021/12/22/kentro-tilefonikis-exypiretisis-tis-chronias-to-1555/