Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ /

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ / ΤΕΚΑ

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Το Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης ιδρύθηκε το 2021 για να υπηρετήσει μία επιτακτική ανάγκη: να θωρακιστούν οι συντάξεις των νέων από τον δημογραφικό κίνδυνο, που σχετίζεται με τη γήρανση του πληθυσμού.

Μέσα από έρευνα που διενεργήσαμε προέκυψε ότι υπάρχει έλλειψη κατανόησης για τη λειτουργία του ασφαλιστικού συστήματος εν γένει, απουσία βασικών οικονομικών γνώσεων και αυξημένη καχυποψία σε σχέση με τις επενδύσεις.

Το ζητούμενο ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού, η επίτευξη awareness (αναγνωρισιμότητας), η στοχευμένη ενημέρωση εργαζομένων, εργοδοτών και διαμορφωτών γνώμης, η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στον ρόλο του νέου Ταμείου και η παρακίνηση των νέων ασφαλισμένων να ενταχθούν στο ΤΕΚΑ έως 31/12/2024 και να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα που παρέχει.

ΔΡΑΣΕΙΣ

Με στρατηγική κατεύθυνση ότι το ΤΕΚΑ είναι μια ασφαλής επένδυση στο μέλλον των νέων ανθρώπων και βασικό μήνυμα «ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΥΡΙΟ!» προχωρήσαμε σε:

  • Διαφημιστική καμπάνια 360ο σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, ιστοσελίδες και καταχωρήσεις στον Τύπο https://www.youtube.com/watch?v=j2AFgaw19FM
  • Διοργάνωση επετειακής εκδήλωσης με αφορμή τα 2 χρόνια λειτουργίας του ΤΕΚΑ, καθώς και το λανσάρισμα της καμπάνιας επικοινωνίας, με κεντρικό ομιλητή τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, 250 συμμετέχοντες και συνολική δημοσιότητα με 720 αναφορές https://www.youtube.com/watch?v=2hbv8VbXxw4&t=13s
  • Ολοκληρωμένη Digital Στρατηγική Επικοινωνίας, που περιλάμβανε δημιουργία νέων λογαριασμών στα Social Media, καθώς και ανανέωση των υφισταμένων, με θεματικές ενότητες και συνεχή παραγωγή ενημερωτικού & εκπαιδευτικού περιεχομένου (posts, reels) across platforms
  • Αξιοποίηση δημοφιλών και επιδραστικών content creators (Κ. Κίντζιος, Γ. Βαγιάτας, Χ. Καβαλλάρης κ.ά.), για την ενημέρωση των νέων και την αύξηση των εγγραφών στο ΤΕΚΑ
  • Ανανέωση της ιστοσελίδας του ΤΕΚΑ, ανάρτηση περιεχομένου και δημιουργία ειδικής landing page με τις πλατφόρμες εγγραφής
  • Υλοποίηση φόρμας εγγραφής μέσω ιστοσελίδας στο Newsletter, δημιουργία βάσης επαφών και δημιουργικό σχεδιασμό templates για αποστολή ενημερωτικού υλικού
  • Σχεδιασμό και υλοποίηση ενημερωτικών εντύπων, καθώς και μιας ολοκληρωμένης σειράς προωθητικών υλικών
  • Συμμετοχή στις Ημέρες Καριέρας της Δ.ΥΠ.Α σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και διενέργεια webinar σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας
  • Διοργάνωση ενημερωτικής εκδήλωσης στο εμπορικό κέντρο Smart Park στα Σπάτα
  • Διανομές ενημερωτικών εντύπων σε 6 κεντρικά σημεία στην Αττική και σε επιλεγμένες Ημέρες Καριέρας του kariera.gr
  • Συμμετοχή ομάδας δρομέων του ΤΕΚΑ στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας για δύο συνεχόμενες χρονιές, το 2023 και το 2024
  • Υπηρεσίες Γραφείου Τύπου: δημιουργία βάσης δεδομένων ΜΜΕ και Δημοσιογράφων, σύνταξη και αποστολή Δελτίων Τύπου, αποδελτίωση για την παρακολούθηση της δημοσιότητας του ΤΕΚΑ

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

Οι προαιρετικές εγγραφές ασφαλισμένων στο ΤΕΚΑ υπερτετραπλασιάστηκαν μετά την καμπάνια επικοινωνίας (241% αύξηση μέσα στο 2024, σε σύγκριση με το 2023). Κατά το διάστημα Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 2024 στην ιστοσελίδα του ΤΕΚΑ πετύχαμε:

  • 14.997 clicks στην Πλατφόρμα της μετάβασης στο ΤΕΚΑ από την επικουρική ασφάλιση του e-ΕΦΚΑ
  • 5.548 clicks στην Πλατφόρμα προαιρετικής υπαγωγής στην επικουρική ασφάλιση του ΤΕΚΑ
  • 2.971 εγγραφές στο Newsletter του ΤΕΚΑ

Με την επικοινωνία μας αναδείχθηκε το ΤΕΚΑ ως ένας σύγχρονος ευρωπαϊκός ασφαλιστικός οργανισμός, που δημιουργεί νέα δεδομένα στην επικουρική ασφάλιση των νέων στην Ελλάδα. Επιπλέον, η επαναληπτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2025, έδειξε ότι η αναγνωρισιμότητα του ΤΕΚΑ αυξήθηκε κατά 10% σε σχέση με την έρευνα τον Νοέμβριο του 2023.