Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ /

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ «ΦΩΦΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ»

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Ο καρκίνος του μαστού είναι ο συχνότερα διαγνωσμένος καρκίνος στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης(*1), με τις γυναίκες ηλικίας 50-69 ετών να διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης. Στην Ελλάδα σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία υπολογίζεται ότι το 2020 το 31,8% των νέων διαγνώσεων εντοπίστηκε σε αυτή την ηλικιακή ομάδα, με την θνησιμότητα να φτάνει στους 42,7 θανάτους ανά 100,000 πληθυσμού. (*2)

Παρόλα αυτά, πολλές γυναίκες αποφεύγουν την προληπτική εξέταση λόγω φόβου, έλλειψης χρόνου ή δυσκολίας πρόσβασης. Η πρόκληση ήταν να ενισχύσουμε την ενημέρωση και τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα Προληπτικής Μαστογραφίας «Φώφη Γεννηματά», κάνοντας την προληπτική εξέταση πιο προσιτή και αυτονόητη στην καθημερινότητα κάθε γυναίκας.

 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Με στρατηγική κατεύθυνση την καταπολέμηση του φόβου και της αναβλητικότητας, δημιουργήσαμε την καμπάνια «Το Ραντεβού μου», δίνοντας στην προληπτική μαστογραφία έναν νέο, καθημερινό χαρακτήρα.

  • Με βάση τη προσέγγιση που επιλέξαμε η μαστογραφία παρουσιάζεται ως ένα σημαντικό «ραντεβού» που κάθε γυναίκα οφείλει στον εαυτό της.
  • Δημιουργήσαμε τηλεοπτικά, ψηφιακά και έντυπα υλικά που αναδείκνυαν τη μαστογραφία ως μια απλή διαδικασία, προσβάσιμη και δωρεάν.
  • Χρησιμοποιήσαμε real-life storytelling στοιχεία που επέτρεψαν στις γυναίκες να ταυτιστούν με το μήνυμα της καμπάνιας.
  • Δώσαμε έμφαση στην ηλεκτρονική ειδοποίηση μέσω SMS και email, μετατρέποντας το «ραντεβού» σε μια εύκολη και γρήγορη ενέργεια.

 

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

Με μία απλή αλλά ισχυρή προσέγγιση, η καμπάνια «Το Ραντεβού μου» κατάφερε να μεταμορφώσει την προληπτική μαστογραφία από μία αναβλητική διαδικασία σε μία συνειδητή και εύκολη επιλογή, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση της δημόσιας υγείας.

(*1) ECIS – European Cancer Information System 2020

(*2) Cancer Screening in the European Union Report on the implementation of the Council Recommendation on cancer screening Reprint May 2017