Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ /

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ / SENSE THE AUTHENTIC

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Στη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία της πανδημίας που έπληξε τον τουρισμό σε παγκόσμιο επίπεδο, αναλάβαμε να σχεδιάσουμε την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης με στόχο την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού και την ενδυνάμωση σε παγκόσμιο επίπεδο του brand name «ΚΡΗΤΗ», λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τουριστικές συνθήκες.

ΔΡΑΣΕΙΣ

Tι είναι αυτό που κάνει την Κρήτη  μοναδική; Είναι κάτι περισσότερο από την ομορφιά, την ιστορία, τον πλούτο της γης και της καρδιάς των ανθρώπων της. Είναι η αλήθεια και η αυθεντικότητά της.

Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας φωτίζει τη μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Επικεντρώνεται στη γνησιότητα, αλλά και τον πλούτο των εμπειριών, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου και σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Με κεντρικό μήνυμα «Sense the authentic» χτίσαμε μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το  «αληθινό».

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και ολοκληρώθηκε  το 2023,  περιλάμβανε – μεταξύ άλλων – 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβλήθηκε ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media.

Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

Το 2021 η Κρήτη βρέθηκε στην κορυφή των τουριστικών αφίξεων στην Ελλάδα. Μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας και για περίοδο 6 μηνών από τον Ιούλιο- Δεκέμβριο οι αεροπορικές αφίξεις ξένων επισκεπτών ανήλθαν στα 2,1  εκατομμύρια  αγγίζοντας το 77% της ‘’χρυσής χρονιάς’’ του 2019,  ενώ οι εκτός σεζόν μήνες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία!

ΒΡΑΒΕΙΑ

Διπλή βράβευση για την τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic» στα Tourism Awards 2022:

  • Gold/Platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round»
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism: Video Content»