Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ /

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ /ΟLYMPIAN LAND

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Πώς μετατρέπεις μια περιοχή γεμάτη ιστορία και φυσική ομορφιά σε ένα παγκόσμιο τουριστικό brand; Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διαθέτει έναν ανεκτίμητο θησαυρό: την Ολυμπία, έναν προορισμό-σύμβολο παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας.  Το ζητούμενο ήταν να αξιοποιήσουμε αυτή τη μοναδική κληρονομιά και να δημιουργήσουμε μια τουριστική ταυτότητα που θα ενοποιούσε τις τρεις περιφερειακές ενότητες, (Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα) αναδεικνύοντας τη Δυτική Ελλάδα ως έναν σύγχρονο, ελκυστικό και ανταγωνιστικό προορισμό.

 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Λανσάραμε την “Olympian Land”, ένα διεθνές τουριστικό brand που αντλεί έμπνευση από τον ήλιο της Δυτικής Ελλάδας, την επική της φύση και την κληρονομιά της Ολυμπίας.   Μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική branding και επικοινωνίας, συνδέσαμε το όνομα της περιοχής με τις παγκόσμιες αξίες του Ολυμπισμού και της φιλοξενίας.

Δεν σταματήσαμε όμως εκεί. Αναπτύξαμε και το “Olympian Breakfast”, ένα sub-brand που ενσωματώνει περισσότερα από 50 τοπικά προϊόντα Π.Ο.Π. και Π.Γ.Ε., ενισχύοντας τη διασύνδεση του τουριστικού τομέα με την τοπική παραγωγή και επιχειρηματικότητα.

Με το ίδιο καινοτόμο πνεύμα παρουσιάσαμε δύο πρωτοποριακά ψηφιακά εργαλεία::

  • Epic Of Course – Η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα επιμόρφωσης για τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
  • Olympian Land AI Travel Guide –  Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός  που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), παρέχοντας εξατομικευμένες προτάσεις στους επισκέπτες, ο οποίος παρουσιάστηκε στην 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

 

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

+66% αύξηση στις επισκέψεις στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας από τις κύριες χώρες προέλευσης ταξιδιωτών (2021-2022).

+72% αύξηση στις ταξιδιωτικές εισπράξεις την ίδια περίοδο.

Μέσα από μια ολιστική προσέγγιση, που συνδύασε στρατηγική επικοινωνίας, branding, προώθηση της τοπικής επιχειρηματικότητας και καινοτόμες ψηφιακές λύσεις βοηθήσαμε την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να ενισχύσει το τουριστικό της αποτύπωμα και να αποκτήσει δυναμική παρουσία στη διεθνή αγορά.