Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ /

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Nα ξεχωρίσουν και να προωθηθούν κατάλληλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και οι ιδιαιτερότητες της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης για δυναμικότερη τοποθέτηση της στην τουριστική αγορά.

Το ζητούμενο ήταν η ολιστική προβολή της Περιφέρειας ως ολοκληρωμένο τουριστικού προϊόντος και πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, μέσα από 6 άξονες:

  • Θάλασσα
  • Θρησκεία
  • Φύση
  • Πολιτισμός
  • Γαστρονομία
  • Αστικός Τουρισμός

 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Λανσάρισμα καμπάνιας «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα» που αποτέλεσε μέρος ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού με βασικό στόχο την ανάδειξη μιας ιδιαίτερα θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ, προκειμένου να ενταχθεί η Περιφέρεια στις πρώτες επιλογές των επαγγελματιών του τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.

Συνεχείς δράσεις και στρατηγικές συνεργασίες, ώστε η ΠΑΜΘ να γίνει γνωστή και να εδραιωθεί ως ένας από τους κορυφαίους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς για όλες τις εποχές του χρόνου, όπως ταξίδια εξοικείωσης, συμμετοχή σε εκδηλώσεις και ειδικές δράσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η καμπάνια επικοινωνίας αναπτύχθηκε σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπο και διαδίκτυο. Στο πλαίσιο αυτό, αναδείχθηκαν οι κυριότεροι φυσικοί, ιστορικοί και πολιτιστικοί θησαυροί της ευρύτερης περιοχής, καθώς και τα στοιχεία που καθιστούν τον συγκεκριμένο προορισμό απόλυτα ξεχωριστό.

 

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

H 360 καμπάνια έφερε σημαντικά αποτελέσματα στην αναγνωρισιμότητα της περιφέρειας και στην επιλογή της ως ταξιδιωτικό προορισμό.

Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με τις στοχευμένες ενέργειες προώθησης, η περιφέρεια αναδείχθηκε ως πολυποίκιλος προορισμός, καθώς συγκεντρώνει όσα συγκεντρώνει όλη η υπόλοιπη Ελλάδα τόσο από την ποικιλία των φυσικών στοιχείων που διαθέτει όσο και από όλα αυτά τα στοιχεία που καθορίζουν την πολιτιστική, θρησκευτική και γαστρονομική κληρονομιά της.